26 september.

jaa har inte hänt så mycket den här veckan:P

eller joo har ju fått min telefon;P

igår så skulle ja o mimmi gått ut i nrk..men blev att vi åkte till k-holm med halv nio tåget:P HAHA! såå roligt, det var en kille som satt brevi mimmi på tåget o han tyckte vi var så störiga så han flytta på sig:P ahahaha. sen så gick vi till hanna o marcus men vi gick ju inte in på normalt sätt:P haha vi klättra upp på balkongen o gick in o satte oss i soffan:P o sen när micka kommer in i vardags rummet så blir hon LIV RÄDD!!! haha hon bara kuta iväg:P såå klockrent;P ja o mimmi höll på att dö av garv;P sen blev det dricka o en hel del skratt på kvällen:) super mysig kväll:) tummen upp för det:)

idag så är jag ganska seg kan ja säga. o hanna o marcus har varit jätte elaka mot mig idag!!! haha men hämden är ju ljuv;P
nu sitter ja själv hos dom...eller jaa bella är ju här med:) dom är ju på kräftskiva:P men kommer nog inte allt försent för marcus ska ju jobba...

nee nu ska ja ta mig en runda med bella:)


saknar dig älskade lexi!:(


bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback