11 Augusti.

Helloj!
Idag gick jag o babe upp vid tolv=) skönt! hans ps3 hade ju kommit så var ju så himla bråttom in till stan o hämta det haha! sen åkte vi till öb o köpte massa gott:) me like hihi! sen blev det en sväng hem till niclas med .. sen hem igen och då fick matte ta bort massa döda djur:P Våran underbara katt HARRY hade dragit hem två fåglar o två möss men lämna två hela fåglar,en hel mus och en halväten mus på trappen! så jävla vidrigt! hua! sen åkte matte o jobba och jag gick o vila!


En trött babe på g in till stan<3

Idag är jag inne i V 28!

Yes. idag är jag i vecka 28 och det är bara 12 veckor kvar till beräknat!:O
Börjar  bli lite små rädd nu faktiskt!
Magen blir större och jobbigare tycker inte alls det är så roligt nu.
har jätte ont i ryggen typ hela tiden..Men men det är det värt<3
Men man kan verkligen tro att det är karate kid som bor i min mage hahaha!
tror bebis inte vill sova så mycket nu för tiden. sparka hela dagen igår plus hela natten och morgonen! jag höll på att bli tokig:P men nu chillar den:P aja veckorna bara springer förbi.. snart sitter jag där o säger nu är det bara en vecka kvar:P scary tanke!




BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback