13 Augusti.

HEJSAN!

Bloggade aldrig igår..men var iaf inne i stan hos syster och danne:) vi var nere på stan eftersom det är k-holms veckan:) var inne i öltältet men det suger ju om man inte dricker...sen gick jag till ett stånd där man fick dra i ett snöre o där van jag en nalle till bebisen!:) haha bäst e jag!  sen kom babe o hämta mig när han slutat!

Idag skjutsa älsklingen in mig till stan igen=) har varit nere på stan hela dagen o kollat i alla stånd o så..samma jävla skit i varje stånd så dåligt! sen gick vi hem till Putte som fyllde 20 år! GRATTIS! Där blev det fika o massa prat men älsklingens släkt=) matte var ju inte med eftersom han jobbar som vanligt:P haha. efter det blev det öl tältet men danne,emelie,niclas och lina:) sen kände min rygg att den inte palla mer! tunga bebis! haha! så jag gick hem till zita hos emelie o danne! dom är fortfarande i ölat så jag väntar på att min babe ska sluta och komma o hämta mig! sen får vi väl hoppas på lite fredagsmys!=) nee nu ska jag kolla på tv!




BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback