2 augusti.

God kväll/natt.

Helgen har varit en bra helg! i fredags kom Linda,Billy och deras bebbe theo hit! guuud så stor han har blivit=) men kanon mysig=) vi hade bara en filmkväll:) mys!
Lördagen kom mamma,svenne och kevin hit!:D alltid lika trevligt!=) på kvällen åkte vi till älsklingens pappa och han pula med bilen hela kvällen:P när vi kom hem började helvetet med min mage igen:( och det gav si verkligen inte! blir lite orolig eftersom att jag är gravid:( men bestämde oss för att åka in till sjukan! fick en medicin först som inte hjälpte alls! sen fick jag en till MYCKET äcklig! men det var bara att svälja och se glad  ut:P fick iaf ett namn på medicin jag ska köpa! HOPPAS att det hjälper annars vet jag inte vad jag ska göra! det är inte kul att ha ont jämT! kom iaf hem 5 på morgonen från akuten:S så blev att sova direkt!
Söndagen då..vakna sent som bara den men inte så konstigt...åkte till mattes pappa runt sex.. dom var sugna på pizza så vi åkte o köpte det! har varit en mys söndag på hög nivå! vi har tvättat pärlan också:D men efter grusvägen så blev den lika skitig igen:P nog om min helg!

Idag är det bara 3 MÅNADER kvar tills det är beräknat! alltså det känns sååå underbart! bara själva tanken på att jag ska bli mamma får mig galen i huvet!:P lite läskigt e det allt måste jag säga. Det är helt sjukt vilken förändring det kommer att bli i vårat liv! men på ett bra sätt! hihi nu kommer späningen rejält!:D

Nee nu ska jag gosa med katten!


Kevin och älsklingen!




Tänk när vi har våran egna!<333

BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback