3 Augusti.

God kväll!

Idag vakna jag upp hos min älskade mamma:) var härligt att kunna umgås med dom!:) haha kevin var så söt när jag vaknade!:P han hade en kakburk på huvet som en hatt och en pinne i handen:P såg ut som en riktig fantasiunge:P haha!:P sen försökte jag få tag på matte...men det är ju lika cp svårt som vanligt så fick gå bort till coffe för att väcka han:@ hade ringt han 23 ggr och han hade LJUD!  men ändå vakna han inte... sen åkte vi o lämna papper på arbetförmedlingen! sen vidare till k-holm!

Har pratat med älskade mimmi i telefon idag!:D kanske blir att dom kommer i helgen!:) vore fett nice:) släpp 1 och 2 har alltid lika kul:P hihi!

Nee nu ska jag ta o kolla på en film som inköptes idag den är HUR bra som helst!:D The holiday en av mina favoriter faktiskt!


nu blire movie!






haha min supersöta bror=D


BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback