4 Augusti.

God dag!

Idag vakna jag runt tolv:) gick upp o stekte ägg till frulle! mumma:) gjorde varm chocklad till också=D det var gott..
Matte kom upp efter lite tjat haha:p åkte in till stan för han skulle hämta något på bil och fritid..den där bilen är hans liv nu:P sen åkte vi till onoff o lite skit.. efter det blev det att åka hem till hans bror och min syster:P haha sjukt det dära!!:p
helt knas att våra barn blir dubbelkusiner:P och en annan sak jag inte tänkt på..jag ska ju faktiskt bli moster!!:P
Jag stanna iaf kvar hos emelie och danne. var nere och hälsa på anneli en sväng:) fick jätte fina bäbiskläder=D myyys! men längtar ju ännu mer då ju!:P nu sitter jag o samlar kraft för att orka gå o köpa choklad:P haha så lat jag är..

nee hörs senare kanske!:D

STOR FET PUSS PÅ MIN BABE!




BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback