9 augusti.

Jahop ännu en måndag! I helgen hade jag det jätte trevligt! I fredags var jag som sagt hos Hanna och Marcus:) och i lördags kom älskade Mimmi och Danne:) vi hade verkligen en kanon kväll! Blev käka och film! Och efter att dom hade åkt så hade jag o älsklingen en fortsatt mysig kväll!! Tills magont kol igen:( men me det var bara att ta sig igenom det med! Igår blev det att åka hem till mamma!<3 eller först var vi hos moster o käka sen åkte vi hem hehe:) och vet ni vad?!?:D jag har sovit en HEL NATT ! Så jävla underbart! Det ar en eller två månader sen!! Så därför har jag en väldigt lycklig själ idag:p Snart kommer min älskade pappa hit och hämtar mig:) blir att åka till läkaren och förhoppningsvis få reda på vad det är med magen! Orkar inte ha ont längre! Tror matte också kommer tycka det är skönt att få reda på vad det är! Han blir så orolig:( Well well nu ska jag fixa mig! Skriver om läkarbesöket sen!:) bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback