Det var ett tag sen.

Jo då det var det. Men som dom flesta vet så har jag legat inne på sjukhus mellan fredag och tisdag. Har nog aldrig mått så himla dåligt som jag gjorde då! Men vill tacka mina vänner, familj och framför allt min underbara pojkvän för allt stöd!!! Är så glad att det är över nu. Med bebis är allt som det ska:) o det är ju deT skönaste! Nog talat om det här!

i helgen hade jag tänkt att åka till Norrköping och umgås med min älskade familj! Det behövs verkligen! Kommer sakna min älskling! Men är ju bara borta 2 nätter:) aa just det är ju i vecka 30 nu:D bara 10 veckor kvar!:D wiiiie vad jag längtar!! Nee nu ska jag kolla vidare på film tills min älskling kommer hem:) hörs sen kanske! Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Sigmundidunn

I am really impressed!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback