God kväll:)

Sitter nu ner efter en fartfylld dag:) var ju som sagt barnvakt åt Kevin idag:) vi har varit i lekparken nästan hela dagen. Var bara inne och åt lite lunch:) sen runt fyra kom mamma hem så då kom hon ut med filt o kaffe:) sen bara öste det ut grannar från alla håll o kanter:p alla drack kaffe o babbla skit och kolla när alla tusen barn lekte:) kom inte in förns halv sex på kvällen tror jag:) och tror jag och Kevin gick ut runt halv 1. Det blev mycke lek för Lill killen som nu sover så sött:) har verkligen varit en kanon dag! Nu ska jag kolla på film sen blir det faktiskt att sova! Barnvakt imorgon igen eftersom att mamma jobbar:) men han är så mysig så gör inget:) ne ha det bra nu ska jag se film! Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Baby Deals

I recomend this site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback