God kväller!

Har haft en ganska bra dag idag:) tog mej en promenad runt typ hela ringarna på dagen:) sen käka vi här hemma runt halv fem:) sen gick jag och hämta min älskade skrutt zita! <3 försöker njuta så mycket jag kan av henne just nu!! Vi gick till hund rast gården med underbara Hanna:)) vi var där väldigt länge:D prata massa skit=) men fan det är väldigt dåligt med skvaller nu för tiden! Kanske ett täcken på att folk håller på att växa upp? Tror fan det:p efter massa härligt prat så blev det att gå och lämna zita hos matte:) där blev det mer prat om allt möjligt:) sen snodde jag hans kort o gick o handla godis:) mohahaha ond flicka:) nu sitter jag o kollar på snoppar på tv:p hahha jaja vissa har Inge liv:p imorgon blir det stan med mammi sen hälsa på tantmadde:) det gillas!! Hörs imorgon ! Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

jaadu, kan man verkligen säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback