Läkarbesök.

Det gick fort och bra hos farbror doktorn!:) förmodligen så är det magkattar så fick tabletter utskrivna för det:) hoppas det hjälper. och sen är det en nerv jag klämmer nu när magen bara växer...får ha i tanken hela tiden att jag sak sitta rak!  efter jag varit på sjukan så åkte jag och hämta min lille bror kevin =) min lilla sötnos=) vi gick o köpte pizza sen så kolla vi på shrek 1 och 2:) dom är ju kanon bra:) sen kom Hanna och Bella trevlans! satt o babbla skit o så:P sen skulle jag följa Hanna hem men då kom mimmi och danne:) men bara en snabbis. När dom åkt så följde jag,bella och georg hanna en bit! och nu sitter jag hemma och ska inta soffläge för ryggen värker!
Mongo oss<3
Två av dom som betyder mest för mig!
Älskade vuffa!

Kommentarer
Postat av: Mimmimutta som älskar Fnattis

Hahahaha ååh älskade gb gubbe !

2010-08-12 @ 19:31:48
Postat av: nattis.

men nu är han gift!:P hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback