Längtan blir bara större!:)

Idag gick jag och matte upp tidigt! Åkte in till stan och besikta bilen:) efter det åkte vi till Apoteket och skulle köpa den där medicinen jag skulle äta. När jag frågar efter den så måste man ha recept:@ dumt att säga att jag ska köpa en medicin men sen får jag inget recept.. Dåligt som bara den! Men men.. Efter det åkte vi och handla ett par skor till mig:D fina som bara den var dom:) sen åkte vi och stor handla så nu är det inte brist på mat i hemmet iallafall :) när vi var färdiga där ringde jag syster och kolla vad dom gjorde.. Hon var hos frissan och klippte sig:) vi åkte dit och babbla lite skit sen råka jag få syn på en bebis affär:D kunde ju inte låta bli! Hitta ett jätte fint sett! Med tiger på:) (bild kommer). Sen åkte vi till mattes pappa och babbla skit:) sen blev det hem och packa in alla varor.. Det är väl ändå det tråkigaste:p älsklingen åkte och jobba som vanligt! Så efter det har det inte hänt mycket alls:p nu väntar jag på att han ska komma hem! Ganska tråkigt att han bara jobbar eftermiddag:S men men hellre det än Inge jobb alls:)

kan ju säga att man börjar ju längta massor till vårat älskade barn kommer nu när man börjar köpa saker:) tänk om man kunde spola fram tiden:p hah! Nee nu ska jag kolla på ps i Love you! Den är sjuuukt bra!!:)

BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback