Lycklig.

Idag har jag en sån där dag när man bara känner hur jätte bauta lycklig man är. Det är så mycke tankar som snurrar i huvudet just nu. För det första, jag ska bli mamma! Hur sjukt är inte det?! Jag blir varm i hela kroppen av att bara tänka på det:) men samtidigt finns ju en oro. Kommer jag bli en bra mamma? Kommer bäbisen få det den behöver? Eller kommer jag göra fel ? Tror ändå att jag fixar det. Men oron kommer nog alltid att finnas där. Men allt känns så himla underbart nu! Barnet är jätte livligt i magen ! Har varit det hel dagen hihi:) bara sparkar o sparkar:) det är också en underbar känsla:) men Kan va lite obehagligt ibland:p ne nu ska jag gosa ner mig i soffan och vänta på att min kärlek ska sluta för kvällen:) <3

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Mimms

Du kommer bli bästaste mamman din bebis kan få <3

Postat av: nattis.

jaa jag hoppas verkligen det=)<3

2010-08-13 @ 22:31:27
URL: http://naattiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback