4 Januari.

Vill börja med att säga ett STORT GRATTIS till Billy och Linda som igår fick en son!!!:)
Jag D och M åkte upp till sjukan på kvällen och hälsade på dom:) och han var ju något så grymt söt!!
Och allt hade gått bra med lilla Linda med!=) Måste ju skryta lite också om att jag D & M var dom första som såg honom:D hahaha! men snart kommer dom hem:)

Idag då..
började med att gå hem till min lilla mimmsivims=) sen skulle jag gå o diska! HAHA..skönt råååå!;)
ssen gick jag över till mimmi igen o där var hanna jävel o bella jävel! men tycker om dom ändå:P
jag o mimmi har ju iaf fått skapliga släpp för ovanlighetens skull! om vi säger såhär...innan vi skulle gå så bråka vi om en strumpa hahaha det var lite om idag!! NU=SOVA! Nn



idag får billy och hans lilla bebbe pryda bloggen:)





BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: KEISHA

Fin blogg.. önskar att ja kunde fixa min lika bra :(

Postat av: Mimmsivims

Wieee vi va först där :D Sötaste lille bebisen :)



Haha den där jävla strumpan är kvar i trappen ;) hänger just nu på bill o linds dörrhandtag :P

<3

2010-01-11 @ 10:19:07
URL: http://mlkp.blogg.se/
Postat av: Skit i det du

Hahaha tack då :) Puss rå herrå



Saknar ju dig kanske <3

2010-02-25 @ 08:49:23
Postat av: Spices

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 10:59:06
URL: http://spices.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback