5 Januari.

spänande dag det här!! pfft!
Har varit hemma nästan hela dagen ! men efter en bra bit in på dagen kommer hanna o hennes vovve bella hit:) vi lekte med lilla kevin haha! vadå rastlösa:P men sen kom marcus till nrk o hämta upp mig o hanna..vi åkte till media markt där marcus skulle shoppa lite:) den här gången var vi inte där i 2 timmar iaf:P men det var inte långt ifrån:P jag kan ju säga att killar ska inte klaga när tjejer går på stan för ni är precis likadana fast bara om det gäller prylar:P
efter det åkte vi till maxi för han skulle köpa spel:P o efter det blev det coop:P o efter det mediamarkt igen:P haha tror inte det var stopp där:P men aja! vi yra runt i heeela nrk kändes det som:P sen blev det att åka till ringarna o umgås med puckona! men sen kom ju MIIIIIMMMMIIIIII!:D o så skjutsa D hem mig så nu ligger jag o gosar i sängen helt ensam!:( stackers mig! mohaha! synd o vara ensamast i heeela stora världen:P hahaha! neerråååååååååååå!!!
nu ska syster yster o jag röka sen blir det ett försök till att sova sig lite!:)

spänande samtal;P

haha jag är så jääävla hemlig!!!!!;D;D;D ingen vet!;D


synd att man kanske ska sätta stopp för allt nu!!!!



BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback