9 Januari.

skriver lite om gårdagen!

hela dagen mådde jag som ett rent Helvete !!! låg bara i sängen hela dagen ! men sen så tyckte mia att jag skulle komma upp till henne! o de gjorde jag först svängde jag förbi o hämta vin sen direkt till mia:))
O sen kom min älskade mimmi dit också o efter ett tag kom systeryster med! vi drog i oss 2 flaskor vin o champagne!=) så lagom rund om fötterna var man ju:P haha! resten av kvällen behöver vi ju inte tala om! men det är så skönt o sitta o prata skit med bara tjejer=)) kom i säng iaf vid halv nio i morse!:P

Idag låg jag i sängen till typ halv sex på kvällen:P hahah! men har varit sååå skönt att bara kolla på film o mysa=)))
nu har jag käkat tacos med familjen o haft det trevligt!:) snart blir det nog filmmys i sängen igen!:D lat som jag är hahahhah!

Min bror är nog sveriges jobbigaste unge!!


ne gott folk HA DET!



BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback