23 Juli.

Hello.

Idag gick jag o älsklingen upp kanon tidigt för att åka in till stan o besikta bilen. När vi ändå var i stan så handla matte lite saker typ skor,tröja och strumpor:) jätte fint va det=) och så åkte vi till jysk också o köpte nya madrasser till sängen:D SKÖÖÖÖNT!! Sen kom vi hem o då städade MATTE :O :P hahah! han e duktig ibland han med! jag själv låg i sängen o slappa o kände när bäbis sparka massor:P det är så mysigt.. sen var det dags att åka så vi åkte hem till hanna och marcus=) sen åkte matte till jobbet och hanna o marcus till nrk så nu sitter jag här själv med skallebang som ALDRIG vill ge sig:( när matte slutat så blir det att åka till nrk:) blir att sova hos mamma i helgen:) matte ska ju ha killkväll så får inte va hemma o sova på dom nya madrasserna:( buhuuu..:P
Nee nu kom saga och vill mysa så ska ta gosa lite med henne=)

Får bli en bild för varje år på mig o Matte:)<3 2006 hitta jag ingen bild ifrån..

BYE BYE!!


Vi 2005<3




Vi 2007<3



Vi 2008<3



Vi 2009<3



Vi 2010<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback