29 Juli.

God dag!..


Gick upp jätte sent idag för att jag var vaken hela natten:( har haft jätte ont i magen:( som tur är ska jag till barnmorskan imorgon så vi kanske kan få reda på vad som är fel..får så ont jätte ofta och det ända som hjälper är duscha.. men tycker inte dte är speciellt roligt att duscha en hel natt..
men men..
matte kom upp vid halv tre idag:P så vi åkte och handla cigg sen hem igen=) nu har jag precis käkat mat! LYXMAT;) makaroner:P hahahah!men det är faktiskt gott att äta det ibland!
Imorgon bittit blir det att åka till nrk som sagt för ett besök hos bm! nice=) o älsklingen ville följa med ändå!
Ne nu blir det gos med katten igen!


Vissa dagar är sämre än andra i ett förhållande! men älskling du ska veta att oavsett hur sur jag kan vara ibland så älskar jag dig massor!=)








BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback