14 Juni.

Sitter hemma o tråkar...ska snart gå en sväng med zita tror jag=) tänkte jag skulle skriva lite om helgen eftersom att jag tyckte den var bra hehe=)


Torsdag:

Började med att fira kusins student=D duktig jäkel de där:P hann ju även pussa på min älskade mimmi som också tog studenten!!:) Grattis till er!<3
på kvällen åkte jag o kevin till k-holm..vi åkte hem till hanna o marcus eftersom att baby jobba till tolv. micka var även med upp till k-holm=) dom satt o drack lite..sen kom pälsklingen o hämta oss=) blev hem o mysa till en film=)


Fredag:

kevin vakna ju tidigt så klart:p vi kolla på film tills matte vakna. när han hade gått upp åkte vi och handla godis till kevin=) sen skulle ju babe jobba igen så han åkte och hanna o marcus kom och hämta oss för att åka till tovas skolavslutning=) efter det blev de fika hos niclas o lina=) o sen bar det av hem till hanna o marcus igen=) där blev det att käka och glo på film tills babe sluta=)

Lördag:

jag ,matte och kevin åkte till stallet och gav hesten mat=) sen ringde micka o fråga om vi ville grilla o det ville vi ju så klart.. så efter stallet så åkte vi hem till niclas och lina. blev en lite "underlig familje kväll!" med tanke på att det är vänner o familj samlat på ett ställe men ändå är alla familj på sätt o vis:P haha roligt de här tycker jag:P
kevin fanns det iaf inte ett stopp på hihi.. blev att grilla när alla var super hungriga men gott va det iaf=D sen blewv det hem o mysa till en film!=)


Söndag:

kevin vakna 09,10:D YEAH! det blev att äta frulle sen åkte jag o kevin moppe till stallet vilket han bara älskar HAH! edt var dags för älskade roger att åka hem=(( borstade o pussa på han i flera timmar. och kevin gjorde samma sak han var så himla diktig i stallet!!<3 sen kom jessica och vi skulle lasta. men det gick ju sådär! han slet sig o ramla sen ska tokern hoppa över staketet men fastnar o ramlar i kobajs så hela han va full av det! plus jossan stackare! men lite kul tycker jag! han sprängde staketet när han kom och när han åkte på samma ställe:P
efter stallet var det bara att vänta på att babe skulle sluta=) sen bar det av till norrköping.! sen hem o sova! jag o babe la oss 21.30 och somna!!! det ni!!!!!!!!!!!!!!!



jaja det var min helg!!!


BYE BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback