19 Juni.

Igår när älsklingen vakna så åkte vi in till stan o han släppte av mig hos emelie och danne. var där tills 18 kanske?
sen kom marcus o hämta mig o zita så blev det att åka till valla=) firade marcus lite o sen drack dom jävlarna också:P man blir ju inte dåligt sugen sådär en sommar kväll:P aja får ta igen det nästa år=) matte kom och hämta mig runt 00.00 när han slutat=) då blev det hem o värma mig lite o matte mös med magen MASSOR. det är så himla mysigt när han gör det hehe=)

Idag då?
vet inte riktigt vad som händer? steg nr ett är ju att försöka få upp matte, vilket kan ta sin lilla stund. och så har jag ju försökt få tag på mimmi men hon behagar ju inte att svara på sms den lilla dummern!
aja skriver mer sen när jag vet hur dagen blir=)


BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Lät som en bra dag/kväll :)

Postat av: Bella

haha, du kan exakt alla klock slag när allt hände xD var lite roligt faktiskt :P

2010-06-19 @ 16:23:48
Postat av: nattis.

hahah bella det var ju bara 2 klockslag;P haha!

2010-06-20 @ 14:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback