20 Juni.

skriva lite om gårdagen kanske?

börja med att matte gick upp runt två. han fixa iordning sig sen åkte vi till niclas o lina där min UNDEBARA MIMMI var=D vi käka mat o hade det mys där..kolla lite på bröloppet med:P efter det åkte alla hem till hanna o marcus för att fira honom. kakor e ju aldrig fel mohahahah:P
efter vi varit där åkte jag o bejb hem sen in till stan igen=) blev att kolla på film med danne o syster=) jävla psykfilm de där! efter den filmen åkte jag o älsklingen hem o kolla en "sak":D sen var det sova....

Idag så vakna jag jätte sent:P men men ibland får man sova ut haha:P iaf när det är skit väder:P nu sitter jag o väntar på att kl ska bli 15.30 så matte kan sluta o vi kan ta våra arslen ock åka till norrköping:D ska pussa sönder min lilla lillebror:) Imorgon ska vi lyssna på hjärtljudet på våran lilla skrutt i magen:D kommer bli mys till MAX!!!!!!:D<3

jaja...




Bara för att jag ÄSLKAR honom och vi ska bli en familj!<333


BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback