3 Juni.

Idag var jag uppe med tuppen för att åka till sjukan o göra ett ultraljud igen=D "den" var jätte söt o livlig:P sög på tummen med! URGULLIGT! nu längtar jag massor tills min lille skrutt kommer ut=) hihi!
är i katrineholm igen nu har fixat o donat hela dagen.. går ju inte att lämna en man själv utan att det blir ett bombnedslag:P men mitt i allt ringer mobilen o säger att hörre du din häst är lös!:P så ringde lina o hon kom o hämta mig men då hade dom fått tag på han=) gick o kolla hagen om den skulle vara trasig..men icke , det var en grind som var öppen:P självklart tog han chansen hahaha!:P aja han e söt ibland. ne nu ska jag unna mig lite fika bröd o glo på film... hade..

tänk att en sån bra dag kunde sluta såhär. men nu vet jag! and i can do it=D

idag får en ny bild på min lilla skrutt pryda bloggen=)

BYE BYE..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback