Ångest.

Det är ooch har varit en ångesfylld natt. Kan inte sova och tårarna rinner hela tiden. Vet mycket väl vad det är men det är ju så jävla svårt! Jag vill verkligen men måste bara lista ut vägen dit. Testar nu med att skriva av mig lite o ser om det lättar för mig. En som står mig väldigt nära säger att det fungerar. Jag får ju lite såhär i perioder men nu var det VÄLDIGT länge sen och känns ännu tyngre nu. Jag är vanligtvis en som bara är tyst och har allt inom mig och därför dessa jävla "anfall" eller vad man nu kan kalla det. Annars när jag får dom här så har jag inte kunnat sova. Men nu måste jag verkligen försöka ignorera det här och försöka tänka positivt för att jag ska orka Rasmus. Vill verkligen inte att han ska lida för att jag inte mår som jag ska. Ne nu ska jag verkligen ta tag i det här och få det gjort så jag kan bli den glada snälla människa jag igentligen är. Orkar inte gå o tänka så mycket som jag gör. Det förstör så mycket i min vardag. Men skulle nog bara för en dag behöva låsa in mig och ha egentid och tänka i mängder så man får det gjort. Är så himla glad för allt och alla som finns runt mig nya som gamla vänner och familjen. Och framför allt min alldeles underbara son! Så igentligen, vart kommer ångesten ifrån? Vet ju en liten del men för det borde man ju inte känna såhär mycket?! Jaja nog om detta Depp nu ska jag försöka sova o hoppas på att det går!

vänner och familj ni betyder massor!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

det kan räcka med en enda liten sak, som kan få en att få ångest osv, tro mig..! det viktigaste är egentligen att prata om det med någon. du vet, någon såndär hjärnskrynklare, annars någon som verkligen kan lyssna. inge roligt alls att gå runt och inte må som man ska må! =/ men du vet vart du har mig om du behöver bubbla. vet att det finns mkt du inte kan&vill prata om men.. det du kan prata om så lyssnar jag!

Postat av: Emma.e

Kram!

2011-04-18 @ 16:36:28
Postat av: Jessi

haha visst bleeeev de! ;p

2011-04-18 @ 18:44:48
URL: http://jessicaewalindfors.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback