Besviken, arg och ledsen!

Ja det kan man väl säga är dagens ord! Det har nu kommit till en gräns då mitt tålamod verkligen är slut! Det är inte för min skull jag är arg men att veta att det inte kommer bli som tänkt pga allt så blir jag väldigt ledsen! Har försökt och gett så många chanser och nu som sagt finns det inget tålamod kvar!

Annars idag.. Har STOR städat och haft min underbara syster här! Sen kom underbara Jessica hit ett tag! Jag fick babbla av mig väldigt mycke! Haha (sorry för allt babbel):p men alltid lila trevligt när hon är på besök och det var ju ett tag sen! När hon gick så gick jag med henne då JG skulle handla fredags mys för en filmkväll med syster! Jag råååka visst somna! Mem vakna av en skrattande syster som tyckte filmen var bra tror jag haha!:p jaja nu ska jag sova! Imorgon hoppas jag på en trevlig kväll med trevligt sällskap. Beror ju på vad hon väljer;) hoppas på att få komma ut o möta världen;) Nee god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback