En massa händelser!

Det kan man väl säga att det har varit denna helg! I fredags åkte vi till min käre mor:) blev att käka lite grillat och mysa med familjen=)

lördagen då:

Då var det dags för dop. Usch som jag INTE ville. Men det var bara att bita ihop! Väl inne i kyrkan mådde jag illa för att jag var så nervös. Och SJÄLVKLART börjar vi med att gå fel i kyrkan!! Men resten gick ju bra och barnen var super duktiga! Efter blev det att äta smörgåstårta för dom som ville ha det:p och självklart massa paket öppning. Var jätte trevligt! Tack alla vänner och familj som var där!

Ett extra stort tack till Mamma och Pappa som i stortsett fixa hela dopet! Ni är underbara!<3

På kvällen när vi var i k-Holm så tog jag Rasmus och åkte till först Jessica sen vandra vi vidare till Emma där allt annat härligt folk var. Blev att kolla på körslaget:) blev en mycket trevlig kväll!

Nu sitter jag o väntar på att grilla!:) muuums! Bilder från dopet kommer:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback