Norrköping idag!

Japp idag ska jag hem till min käre mor:) när jag kommer dit ska jag sno emelies vagn och ta en låååång härlig promenad i Underbara vrinneviskogen<3 just nu ligger jag o Rasmus i sängen o myser:) han är fin min lilla prins<3 imorgon ska jag och Rasmus till pappa/ morfar:) blir att grilla och dricka en goood grogg! Där har du lite till att prata om:) det kommer att bli så sjukt trevligt! Verkligen hela familjen kommer vara där<3 på lördag så fyller jag år:) Då blir det att grilla med härligt folk hoppas jag;) Ne ni nu ska jag packa!

stör mig ännu mer idag men det lägger sig nog snart. Antar att jag stör mig så mycke för att jag aldrig varit i den här sitsen förut. Men men det försvinner det här med! BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback