Premiär grillningen!=)

Det blev en sjukt lyckad och mysig kväll! Det avr jag,matte,emelie,danne Och jessica! ja o så barnen såklart!=) guud vilken underbar kväll det var! killarna hamna på harrys och jessica (uuusch) åkte hem o sov;) men jag och emelie tände ljus och ahde det jätte mysig ute! killarna kom väl hem vid ett så då gick jag o la mig strax efter:)
här får ni lite bilder!

Mys!


Ser det inte härligt ut? vårkänslor som bara den!!


=)


haha inget ovanligt att hennes ögon blir så när jag ska ta kort:P


fina syster<3

vårat myshörn! när dom gick till harrys=)


men dom kom ju hem sen..

Punkt nr 5 är ganska vettig:P hahaaha

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha klockren bild, sen sista!=p

Postat av: ISA

Härliga bilder! :) Äntligen vår

2011-04-20 @ 12:01:20
URL: http://isablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback