Seg söndag.

Idag känns det som om att vi har sovit heela dagen lång:P haha hela familjen har varit totalt utslagna! Fast det var ju mysigt också! jag,matte Och rasmus la oss i sängen för att busa med rasmus! men det sluta med att alla låg helt däckade:P jaja man får väl ha slappdagar va?;P

Igår så satt jag i solen jätte länge! hur skönt som helst. men på kvällen var jag röd på bröstet och det hettade lite smått! men det är ju bara bra;P Va ute hos Niclas en sväng igår också! lilla tova har ju fyllt år så det blev lite fika! Väl hemma igen va det bara att sätta fart o fixa sig men det lyckades jag ju mindre bra med!:P skulle va hos jessica kl 21. men tror jag var där halv eller tjugo i:P jaja fint folk kommer sent! Hade en jätte härlig kväll hemma hos henne! Men statt var ingen höjdre igår så vi valde att ta en tidig kväll. det var sååå skönt att komma hem o slänga sig i soffan:P Tack Jessica för en härlig kväll!

Nuuu ska jag nog sova :)

Rasmus får pryda bloggen idag<3


tittut! hahaha jag höll på att dö av garv:P han är charmig min lilla plutt!


Hmm undra om hela handen går in?:P haha

Nee God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback