Vad och hur gör man?!

Ja det kan man fråga sig.. Det är som en redig bergochdalbana! Tankarna är på tok för många. Men hjärtat säger sitt också. Jag vet inte hur jag ska tackla dessa känslor och tankar. Ibland önskar man att man var utan sånt o bara körde. Men nu är det inte så det funkar, man måste göra sina val bra som dåliga tyvärr. Har hamnat i en sits då jag känner att ett val är ett måste men igentligen vill jag inte välja! Jaja ibland är inte livet så roligt. Men det är bara att göra det bästa utav allt och se mot nya tider!



Allt blir konstigare för varje dag som går. Det läskiga är att jag inte känner dig längre?! Mycket läskigt!



Nu säger jag godnatt om hjärnan vill gå ner i varv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback