augustifesten.

I lördags hade jag den bästa dagen på väldigt länge. Dagen började med att hoppa på tåget till norrköping för att möta upp min käre mor,svenne och kevin. Vi gick på marknaden i fyra timmar...helt sjukt men så mysigt vi hade det! Efter lite shopping och karusellåkande så åkte vi hem till mor. mamma laga mat som blev KANON gott=) efter någon timme dök jessica och emma upp, sen bar det vidare hem till syster som ångra sig och ville följa med ner på stan=) väl nere på stan träffa vi Pappa,gunilla,Farbror,Moster,Danne Och Mimmi! Vi satt i öltältet hela kvällen och bara va! det var så jävla underbart! bara tanken av att veta att man inte träffar någon/några som förstör kvällen gjorde att man kunde slappna av! När tältet stäng ville absolut ingen hem:P vi gick och kolla om någon bar var öppet men icke då.. pussa Mimmi hejdå, sen gick jag,pappa,syster,gunilla och krille hem till farmors lägenhet som pappa hade lånat=) typ det ända jag och syster gjorde där var att leta godis haha! var hemma runt fyra tror jag?:P där möts jag av min kusin som inte kunde sova så jag fråga om hon ville sova i min säng, tjoff sa det så var hon där:P haha.

I söndags fick jag sova till halv 1=D Det blrv att umgås med kusin och mamma innan syster kom och vi skulle ta tåget. syster stanna kvar också.

Igår så hade jag en mysdag med syster,nicole och rasmus innan dom skulle hem=) till kvällen blev det en JÄVLA massa mys=D hell yeah!

nee nu står det fan still i huvet.

BYE BYE!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback