....

Vi har det jätte bra i norrköping förutom att rasmus är sjuk=( hosta,snorig och hängig (förutom nu på kvällen när han fick en energi kick) haha!  Nu börjar han lugna ner sig lite så hoppas han lägger sig ner snart istället för att stå o stoja...Idag har jag och rasmus varit med mamma och kevin hela dagen!! Jag uppskattar verkligen sånna dagar, händer inte allt för ofta!♥

Igår kom Linda och theo till Syster en sväng! gud vad barn växer fort! han var ju jätte stooor!=)
När Linda gått så kom min HAAANNNNAAAA!! såååå underbart! Jag,Emelie och Hanna drog till Hageby där vi mötte upp Patrik och noel=) Barnvagns race kan jag lova haha;) Kvällen spenderades med mamma och Gumball 3000, Älskar verkligen det programet!

Nehe om jag ska ta o slänga mig i sängen o se om Rasmus vill göra detsamma kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback