konstigt?

Jag tror jag har världens konstigaste ångest. Nästan varje kväll om jag är utomhus ensam så får jag som en klump i bröstet. Samma sak när jag bodde i norrköping så fick jag så om jag gick upp tidigt på morgonen...

Nu på kvällarna så får jag så så fort jag kommer utanför dörren. När jag går in så poff är det borta. jag undrar vafan det beror på?!  det gör en faktiskt ganska förvirrad. Det är nästan som om att så fort jag kommer utanför dörren så släpps alla tankar löst...jaja..någon som har något liknande?


Förutom det så har jag haft en bra kväll. Men rasmus hade en kväll då han absolut inte ville sova..tror han somna runt 23.30.. se om han sover länge imorgon=)

Han har också börjat säga MAMMA, ibland helt rent och ibland mammammama, jaa ni fattar:P

nuuuuuuu- SOVA!


♥H J Ä R T A  D I G  F I N A S T E!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback