BILDBOMB!:P

Yes nu kommer det bilder från helgen! inte världens bästa för att jag tagit med mobilen..


haha o där va dom nyktra:P


micka ville med försöka:P

Jessica inne på toan där dom flesta var hela kvällen:P

Mupparna:)

Haha jessica fick röda ögon på varenda bild tror jag:P

fina micka:P

haha röda ögon:P

Hannut o emma:)

vi är så sjukt heta jämt!<3

Jessica med sitt liv!!(mobilen):P

Emma:)

haha jessi röda ögon:P men som sagt inte speciellt bra bilder:P

Han är söt när han försöker vara sur:P

Ett stycke glad marcus o gosig mimmi:) jaja nu hitta jag inga fler användbara bilder:S


Kommentarer
Postat av: Jessi

haha herregud vilka bilder! men det är kul att någon fotar iaf! ;p och ja, mina ögon blev verkligen röda på varenda bild! säger ju det; djävulens unge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback