Mys morgon!:)

Mm det vill jag lova;) Rasmus vakna och ville ha mat vid halv sex:) men det var bara mysig för jag sakna ihjäl mig efter han igår:p även fast det bara var några timmar!:p va ju i valla igår och Jaa det var väl bra....kom aldrig riktigt igång. Drack 6 cider och kände inte av ett Piss. Vidare in mot stan runt tolv tror jag. J&e skulle ut men jag valde att gå hem till min familj och mysbyxorna:) och det ångrar jag inte:)



Det är synd att DU ska dra ner flera stycken! Allt som är så jävla Positivt hela tiden i ditt liv! Usch hatar verkligen när folk säger så mycket om sitt liv men inte lever upp till det. Trodde du var sån, men icke då!

Nu ska jag lägga mig igen! Ha en bra söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Jessi

glad att du följde med iaf, trots att det inte alls blev som vi hade tänkt. ja, du vet ju vad jag menar.. =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback