4 Januari.

Idag har det inte hänt allt för mycket...började planera lite men det blev ju inget tackvare en mupp:( har faktiskt mest sovit hela dagen, är helt slut efter alla vakna nätter... även fast rasmus sover så kan inte jag få någon ro till att sova.. o det börjar kännas kan jag säga.. Är för övrgit väldigt trött på allt just nu..igentligen är det inte ens värt att lägga energi på! MEN jag har min son att tänka på i allt också.. så det är bara att sätta på det där jätte roliga fake smilet! Men på vissa ställen har jag nått min gräns:) tur det finns andra härliga äventyr;D

Ne nu ska jag nog laga mig lite mat!=)


försöker men det räcker tydligen inte...är så trött på alla jävla tomma ord!



                        Älskar dig Rasmus!<3


BYE BYE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback