6 Januari.

wiihooo bara 5 dagar till det är beräknat för min älskade syster att föda=) är grymt nervös:P haha undra om hon pallar den lilla tunnisen:P det går nog bra=) KOOOOOMMM UUUUTT NUUUU! vill bli moster ju!:P

Idag då? joo dagen börja med att min älskade mamma och lillebror kom hit!:) mamma va lite små rädd när hon kom haha:P var ju världens oväder när hon körde hit:P Älskar när hon är här! saknar min familj i nrk massor:( kanske skulle ta o flytta?

när dom hade åkt gick jag o sov & matte åkte iväg o handla:) sen har vi bara kollat på SOA!!:D rasmus bara sover o sover.. alltså HELA tiden:S kanske ska ringa bvc imorgon o fråga om det verkligen ska va så:P nu har matte somnat och jag sitter o spelar wii..eller ja inte just nu för nu bloggar jag ju haha:P

nee nu blir det röka innan rasmus vaknar o ska ha mat! om han nu vill vakna annars får jag väl väcka han:P




BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback