8 Januari.

Hej alla glada och sura!

Idag runt halv tre kom Emma och Jessica o hämta mig och Rasmus för att åka till nrk:) skulle dit för att fira Jocke:) väl där så snodde gammelfarmor Rasmus och hade han hela tiden hehe:) jag umgicks med mina underbara vänner Hanna och Ronja:) Kom hem till k-Hult igen och där blev det att slänga sig på soffan och SOA :D skulle ha gått iväg o umgåtts med J och E men var på tok för seg för det!

Nu blir det att ge Rasmus mat sen försöka lägga han i sin säng för lite natt sömn! Men vi får väl se hur det går!

Det gör mig ganska ledsen! Men är bäst!:) plus att det finns alltid bättre:)

BYE BYE!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

"Det gör mig ganska ledsen! Men är bäst!:) plus att det finns alltid bättre:) "



nu blev jag nyfiken!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback