Då har dag 2 detta år gått:)

Hejhopp!

Har varit en fartfylld dag idag!=) Rasmus hade äntligen somnat vid 7 på morgonen..men två timmar efter skulle vi upp för att göra oss iordning för nrk:) bara att packa ner Rasmus i vagnen o sen ner till tåget=) I norrköping blev det först hem till min underbara familj för att vänta in pappsen! När han kom så åkte vi till farmor och fira henne! Hela 70 år!! Grattis till henne<3 Efter en trvlig dag där så blev deet hem till mamma igen för att fira kevin som fyller år:) Ett grattis till min lille skit unge med!:) Sen blev det bara att packa ihop min lille son för att rulla ner på tåget igen:) Idag var det riktigt skönt att komma hem!!! Kom hem till ett nystädat och mysigt hem! tända ljus överallt och sen blev det en pizza på det också:)  var verkligen sjukt avslappnande! tack<3 Vi satte på en film o mös ner oss i soffan, men båda var så sjukt trötta så det blev sängen ganska fort..men efter två timmar vakna min lilla son igen:P Nu sitter jag o glor runt lite och har precis pratat med lilla hanna:) läääängtar till den 29 e:D






BYE BYE!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback