Härlig dag!=)

Hejs!

Igår hade jag en super dag! Syster hade sovit över med nicole för att vi Hade ensam kväll!:) Matte var i nrk och danne passade på att sova:) Vid 10 kom Putte som jag skulle va hundvakt åt:) han är så go den hunden:) världens skillnad mot zita:P helt cool lugn:P och på eftermiddagen kom pappa med familj, farmor,farbror och kusin:) blev smörgåstårta och firande av barn som kommit till världen<3 och på kvällen blev det bara mys!


Putte:)


Har haft en kanon dag idag!:) dagen började som i vanlig ordning med en skrikande rasmus<3 gav honom mat sen la vi oss alla tre i sängen o hade massa mys hela förmiddagen!=)<3 Sen åkte matte på att jobba:) Jag packade ihop rasmus o gick ner på stan en sväng:) fick med mig lite hem.. En piercing stav till naveln (behöver bara kulan) eftersom att jag svalde min kula till tungan i natt:( haha skapligt klantigt! och så fick jag med mig hårfärg och ansiktsmask:)


Blir den färgen:)

Gick till coop och handlade saker till tacos!:) mumma! sen var det en fruktansvärt kall promenad hem igen! väl hemma så börja jag plocka o fixa lite. fick fin besök idag med;) Emma och Jessica kom en sväng! åååh gud vad vi skrattade åt rasmus hahaha! han har kommit på att  han har ben! hahaha han såg så förvånad ut:P
Har pratat med min underbara Mimmi i telefon idag också!:) på löööördddaaag ses vi jag o min fisrumpa<3
Nee nu ska jag ta o slänga i färgen sen mysa ner mig i soffan:)



Förmiddags mys!<3

BYE BYE!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

jaaa, vilken tokunge! han såg ju så rolig ut. både förundrad och förskräckt på samma gång! ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback