huvudvärken tillbaka!!:(

mm..nu är det där förbannade huvudvärker tillbaka:( varje dag dygnet runt! och så är det ett sjukt pulserande ljud i örat hela tiden:S

Den här dagen har bestått av mys med rasmus! och så var ju så klart syster och familj här:)
den här veckan kommer bli SJUKT bra!!!! på tisdag åker matte iväg så då ska syster o nicole sova här:D och på osndag kommer pappa och farbror med familj! på fredag åker matte igen o då kommer det besök :) blir att käka och ett par cider kanske?;) och sist men INTE minst lördag o då ska det festas med mina pinglor!!:) kommer blir grymt!! och ska då sova ensam för första gången på typ flera år tror jag haha:P fast det kan ju säkerligen ändras det med:)
det ända tråkiga är att jag kommer sakna ihjäl mig efter mitt lilla hjärta:( men han ska ut o busa med "farmor" och farfar:P


Nee nu ska jag försöka få mig lite sömn!


så snygga kommer vi va på lördag;)
GodNatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback