Super trevlig/mysig helg.

tänkte gå igenom helgen lite fort..

Fredag:
Då hade jag och Rasmus en dag för oss själva:) första gången på huuuurr länge som helst jag sov ensam hemma:P eller ja rasmus var ju hemma men inte matte:P kändes lite skumt o hade liiiite svårt att sova:P men jag överlevde den natten med:P

Lördag:
Mamma ringde och väckte mig kl 09.00 och sa att hon hade bara 2 mil kvar tills hon va här:) älskar när dom kommer o hälsar på hehe.. vi fikade och sen så fick emelie o danne vara barnvakt åt kevin och rasmus<3 Jag o mamma åkte ner på stan o handlade lite på HM sen åkte vi till "maxi" haha:P runt 12 åkte dom hem igen:( men gjorde inte så myckt för jag mådde så illa så jag o rasmus la oss för att sova middag.
Vid 3 kom Lina och hämtade rasmus som skulle sova ute på landet:P Eller jaa först kom hanna!=D efter att dom åkt blev det pizza o tagga inför kvällen:) efetr ett tag kom micka och mimmi:) man kunde tro dom hade tagit något hahha!! sen rulla jessica in också:) blev massa fix inför kvällen:) Micka var allas personliga stylist;) hahaha! lite senare in på kvällen kom lilla emma också:) Sen bar det av ut på statt! jäägarns vad kallt det avr i den där jävla kön:P men sen kom vi in o det var verkligen super trevligt! så himla kul att ha alla brudar här för en gångs skull:P Statt stängde och jag följde med marcus,Emelie och michaela på efterfest hos någon:P och på morgonkvisten så gick Jag,M och E hem mot mig o matte där en väldigt trött mathias väntade:) blev att skjutsa ut dom till  valla. sen hem och sova! Tack alla för en kul kväll!

Söndag:


Ville asbsolut INTE vakna! var bakis för en hel arme tror jag! dagen bestog av att sova tills matte kom hem från jobbet! Då åkte vi ut till niclas och lina för att hämta våran underbara son<3 när vi va där ute så åkte vi snöskoter!!:D saatan vad kul det var:) Näår vi var inne i stan igen blev det att handla kina för att sen åka hem o äta! då kom även Jessica hit men hon handla från norr:) en väääldigt seg kväll! tror jag och matte gick o la oss innan 22?:P


Jaja det var min helg:) bilder kommer imorgon om jag orkar:P nu väntar jag på matte.


BYE BYE!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

ja bilder! men inga fula sådana bara!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback