Tankarna bara snurrar!

Yes det gör dom!! Hatar sånt när jag verkligen vill sova:( men det är ju både bra och dåliga tankar:s sjukt irriterande att man ska tänka mitt i natten när Rasmus sover för natten o vaknar tidigt!!:( men för övrigt har tisdag och onsdag varit bra!:)) tänkte dra igenom dagarna lite fort eftersom jag är vaken:p

Tisdag:

Hade mys med Rasmus typ hela dagen. Runt fem gick jag hem till Jessica o kolla när hon åt äckelpäckel fisk haha:p sen vandra vi ner på stan :) efter det hem till Danne för att städa lite:) dom kom ju hem från bb så tänkte va snäll att överaska dom lite! Så jag i Jessica städa massor:) duttiga oss:) o glada blev dom! Jag o j fick ett pizza ryck med Hahha flottisar:p sen kom syster,Danne,Nicole och Niclas. Blev lite fika o prat:) sen kom matte en stund också men efter en stund blev det hem o lägga lille Rasmus:) jaja det var tisdagen:)



Onsdag

Rasmus vaknade kl 09.10!!!!:D så himla skönt!! Jag har typ sovit bort dagen! Men det är skönt det med ibland:) älskade syster med familj kom på besök också:) blev käk o massa babbel:) Niclas och lina kom på massa bäbisys också hehe:) när alla åkt hem gjorde "DET" (som han nu kallas ) kladdkaka! Den blev suuuper god och till det blev det film:) ja o sen va dagen slut! Nu ligger jag i sängen o lyssnar på pojkarna som snarkar! O jag lovar att dom kan!:p

Ne om man skulle ta o stänga av tankarna för idag då?! Får försöka!

Nattnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback