.........

img_3470 (MMS)

Tänkte ta helgen lite kort. I fredags hade jag en myskväll för mig själv:) Det behövdes.. Lördagen bjöd på trevligheter. Jag,Emma och Danne satt hos Danne och drack lite:) kändes som en seg dag.. Hade mått illa hela dagen så inte så konstigt kanske.. Även "valla gänget" kom in till stan en stund! Trevlans! Framåt halv tolv gick Jag,d och E gick till Statt och det det var ju ingen höjdare direkt. Sälskapet var toppen men själva Statt... Nae ingen höjdare. Va hemma tidigt och det var mycket skönt!:)  idag har jag mått illa igen och har inte fått i mig mycket att äta:(   ( och nej var inte bakis alls idag!). Men vill tacka alla för en härlig kväll :) 

Efter en händelse i helgen kan jag bara säga,   Payback is a bitch! Hoppas det var värt det! 

Nu ska den illamående tjejen sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback