Frånvarande..

Just nu känner jag att jag är lite frånvarande. Men det beror på att det händer mycket just nu och då tycker jag det är skönast att bara vara själv.. Jag är en sån människa som gräver ner allt i mig själv och "låser in mig".. Så mina vänner, är jag tjurig, nere eller bara allmänt frånvarande så är det bara att låta mig vara det en stund.. Det är såhär jag hanterar saker och kommer alltid att vara. Nu är jag inne i en ganska "grov" period då jag endast vill vara med Rasmus och mig själv, resten får vara ett tag.. Det är knappt så jag vill prata i telefon med min mamma. Men jag hoppas ni, mina vänner inte tar åt er på något negativt sett! Jag älskar er! Men men om några dagar är jag säkert fit for fight igen! Det är för mycket i huvet och jag hoppas på lite klarhet snart! Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=ESNO2DnHxgMEgk57FVoGwZ0uq5NbefUjxhvoiZtV44ZXdSUin7mY#Gallery

snälla, rösta!

2011-07-13 @ 01:29:18
Postat av: Jessi

<3 du vet vart vi finns!

2011-07-13 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback