Rubrik?

Haha satt och skrev typ 15 olik rubriker men ingen blev bra:p Nu ligger jag i sängen efter en kväll med dirty sexy money! Älskar den serien! Har lite ont i magen, det händer så mycke nu så det är nog därför.. Nu ser jag fram mot nya dagar med nya möjligheter! Har ju turen att ha så under bara vänner och familj!:)

Förut pratade jag med min allra bästa vän och hon var väldigt ledsen, det gör så jävla ont i mig att hörs sånt:( men ändå så sitter jag där i telefonen och blir helt stum! VARFÖR!!? Jag vill kunna prata med henne tills hon känner sig lugn! Men det är en sån hemsk grej som jag själv inte hanterar så bra:( skickade iaf ett sms efter och förklarade mig, hon förstog mig som tur va! Jag älskar dig M! Vet att det är jobbigt just nu och jag finns för dig, det gör jag verkligen!



Slänger även in en tanke till alla er andra idag med (ni vet vilka ni är)! Kan inte ens sätta mig in i hur det känns! Men finns här för er! <3

En sak jag tagit lärdom av och verkligen insett nu är att imorgon kan det vara försent! Älska i nuet och lev livet! Var rädda om varndra.. Jag har också lärt mig att jag ska sluta lägga ner energi På folk som inte ger mig energi.

Nu ska jag sova! Jag <3 alla mina vänner! Ni är tamig fan bäst!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback