En diss!

Idag tänker jag dissa!! jag DISSAR folk som lägger sig i saker som absolut inte har ett skit med att göra! Man får höra såå mycke skit för att man är mamma och är ung?! Som jag och min mamma prata om så var det INTE såhär förr! Folk verkade respektera varandra! Dom kunde göra vad fan som helst utan att en någon idiot skulle bry sig! Fast jag tror jag vet vad det beror på! Det är Katrineholm och folket här! Dom har lixom koll på allt! Det du inte vet om dig själv vet Katrineholm! Ne jag tycker det är dags att ni som klagar som fan kan ta o skaffa er en egen familj och leva den som ni tycker!:) ska nog fixa en ny blogg idag. Sen är det bara NÅGRA jag vet att jag kan lita på som får den! Tack o hej avundsjuka tjej!:)

Kommentarer
Postat av: Jessi

dessutom var det ju heelt normalt att 18-20 åringar skaffade barn. =) när min mor var 22 hade hon två barn. dom(mamma, pappa m.fl) var dessutom iväg och roade sig på helger och ibland veckor. ingen som gnällde på det! och jag kan ju inte påstå att jag har haft en dålig uppväxt för de! tvärtom.. hur kul var det inte att få umgås med alla äldre? =)

2011-06-09 @ 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback