God kväll!

Har haft en bra dag!:) Sture har varit här och lekt med mig:) vi han med att gå till maxi också! Härligt men jobbigt att vara sjuk och gå i den här värmen! Annars har jag suttit nästan hela kvällen och fixat med systers blogg. Den är inte klar än så ser ut som den gör men men. Imorgon flyttar min syster ifrån Katrineholm:( kommer bli tomt.. Tror det är nu jag kommer börja sakna nrk MYCKET! Fast ändå så trivs jag bra i Katrineholm! Får se till hösten hur jag känner men om jag känner mig själv bra så blir jag nog kvar:) synd för alla töntar som inte vill det;) haha:p

Seriöst, blir så trött på folk som har ett ansvar men inte tar på sig det ansvaret! Och sen försöker dom/den lägga över allt på en annan! SNÄLLA INSE VAD DU MISSAR!!!:(

Kommentarer
Postat av: Emma

Nattis, du får gärna fixa min

Blogg någon gång om du orkar och vill? :) duktig ju! Fika imorgon? Eller ja idag :p

2011-06-30 @ 02:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback