Idag var jag ju som sagt på hageby rk och ...

img_1377 (MMS)

Idag var jag ju som sagt på hageby rk och skulle fota Emelie och finemang när dom hoppade! Han såg super fin ut! Blev lite bus:p Dom lyckades även gå omkull men den var varken E eller F's fel! Det var underlaget som var nylagt och mjuk så han halka till ordentligt! Emelie åkte av men ingen skada sig överhuvudtaget som tur va! :) När Emelie skulle plocka in allt så passa jag på att skritta av han!:) första gången på över ett är jag satt på hästryggen! Men jag säger det IM BACK! Som jag sa till E, "jag stannar här på honom hela natten så kan du hämta han imorgon" haha hon gick inte riktigt med på det:p när vi var färdiga där så kom Hanna och vi gick hem till mig:) var lite osocial men jag var/är såååå trött! Lite kvalité tid blev det iaf! Nu ska jag locka systers hår och platta mitt sen soooova! Ååh just det Tack Jessica fina du!!<3 nee godnatt!:)


Kommentarer
Postat av: Jess

det låter som att du har det toppen där nere! kul att se. =) haha, det var så lite så! ^^ kommer du hem på fredag eller hur var det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback