It's Time to step it up!

Nu är det dags att börja ta tag i saker o ting!:) söka jobb,söka dagis plats och planera min och Rasmus framtid lite:) känns som det kommer bli hur bra som helst! Har man en positiv inställning så brukar det oftast sluta bra:) jag VET iallafall att jag har en väldigt stark vilja och kommer inte ge mig!:) plus att jag satt punkt för en sak här i livet och den punkten kommer få sitta där!

När jag och Jessica satt och prata om en tjej som uppfyllt sina drömmar. Som vi vanliga Svenssons kanske tycker är konstiga drömmar.. Iallafall så kläcker Jessica ur sig " hon hade iaf en dröm och har uppfyllt den".. Det fick mig att börja tänka.. Jag har ingen dröm/mål. Så nu ska jag verkligen tänka igenom vad jag vill göra med mitt liv:) men det gör jag bäst när allt annat är klart:) ne nu ska jag laga mig lite mat ha en bra kväll alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback