Lördag och söndag.

Lördag: Tanken var att jag skulle åka och fira min kusin Jocke för att han fyller 20. Men så blev det inte då rasmus fortfarande hade feber stackarn:( fick ett sms av min fina som undra om jag kunde gå hemifrån och göra något annat så dom kunde nörda lite spel! Hade igentligen ingen lust eftersom jag ville till nrk och inget annat lät roligt. Men sen kom jag på hur kul är det att sitta o glo när dom kör tv-spel då? Ne usch! Hehe. Så det blev på med lite myssittautekläder och gå upp till Danne där Jessica,Putte och Danne va!:) tog det väldigt lungt. Men kan ju säga att vi hade det supertrevligt!:) Jocke L och Stefan dök upp också!:) Sen blev det ryck om att gå ut som det ABSOLUT inte skulle bli. Men jag gick ner till Babe o fråga om dom skulle spela länge till. Och JA dom skulle spela länge så han tyckte jag skulle ut o umgås!:) Det blev ju Harrys vilket var super trevligt! Och i detta jävla drama som är så förstår jag ALLA ur deras egna vinkel! Väl hemma igen blev det prat med älsklingen om detta drama och ligga o mysa till åskan !!:) hade jätte svårt att sova:( kände mig inte ens påverkad av alcohol när jag kom hem.. Drack mycket vatten under hela kvällen och det blir det i fortsättningen också!:)) men iaf så låg jag vaken till typ halv sex.. Kände mig jätte orolig i kroppen:( jajamen en låååång lördag;)

Söndag: Vaknar upp och mår hur bra son helst! Och kände mig glad i både kropp och knopp ( tack vattnet!) haha! Rasmus fick frukost sen blev det lite bus på golvet och båda fick skrattanfall nästan hela tiden haha:p Matte och Billy jobba men kom hem på eftermiddagen.. blev massa prat:) dom bestämde sig för att spela så jag slängde mig i sängen och däckad för Rasmus sov ändå!:) När Billy åkt hem får jag ett sms av syster om att hon,mamma och lillebror var påväg! Jag blev jätte glad! DOM ÄR BÄST!:) Nu på kvällen hamna jag och Matte på golvet vilket var JÄTTE mysigt! Han sa tillomed "nu skulle vi haft en filt under oss och massa tända ljus!" lät så himla mysigt! Igen av oss orkade resa på sig för att vi låg så skönt och kramades haha;p nu ska jag avsluta denna söndag och slänga mig i sängen med ett STORT leende på mina läppar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback